torsdag 22 april 2010

Förbannade jävla skit!!!

Förlåt mitt ovårdade språk men jag hittar inte andra ord just nu. Vaknar upp och tittar ut genom fönstret, vitt på backen och stora flingor som faller ner. Varför varför gör vädergubben så här mot oss?? Vad har vi gjort för synder så att vi förtjänar detta skitväder?? Jag vill ha sol och värme, ja ett å annat regnmoln känns helt okej men ingen mer snö!!!! Känns som Ärkehäxan åter tagit över min kropp!! SUCK SUCK.
Hoppas att det goda humöret kommer åter innan kvällen, idag ska det ju bli lite festligt i vårt hus. Min älskade GUBBE fyller ju år idag, inte vilken födelsedag som helst heller, han fyller just GUBBE. Så idag ka han skämmas bort med present och god mat på bordet, det är han värd och mer därtill!!
Hipp hipp HURRA för min älskling idag!!

4 kommentarer:

  1. Lugn Lizzan, den här snön måste ner för att ta bort den gamla =)

    Men va mysigt med fest i huset :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Förstår dig så väl så...precis så kände jag i natt när jag såg att det var vitt på backen. Men våren kommer tillbaka. Härligt med kalas i huset. Gratta GUBBEN så mycket. Kramis
    Nette

    SvaraRadera
  3. Usch och fy för snö nu! Hoppas den försvinner illa kvickt!

    Hoppas K blev ordentligt firad igår, det är ju som sagt var inte varje dag man fyller fyranolla!

    Du, jag vet att jag är extremt megasent ute men tiden har helt enkelt runnit iväg och jag har inte hunnit/haft en tanke på att höra med dig tidigare.

    Jag förstår helt och fullt om du inte hinner, då får jag verkligen skylla mig själv, men jag måste ändå fråga; Hinner du sy en doppresent? ((Skäms för att fråga med tanke på den korta tiden))Dopet är nämligen redan om två veckor, dvs. 8 maj... :-S

    Hör av dig och som sagt var; jag har full förståelse för om det är för tight om tid!

    KRAM och ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  4. Lugn, bara lugn, den där snön kommer för att snabba på ev. gammal snö som ligger kvar och vägrar släppa taget. Här i norr kallar vi det aprilväder. Snö, regn, sol, om vartannat. Det brukar inte bli så mycket av den heller. Håll ut!

    SvaraRadera