torsdag 17 december 2009

Efter en ovanliget bra måndag förljde ett par ovanligt dåliga daga. Känns som om jag går i ett vaccum och mllan varven är jag så labil att jag faller i gråt när nån tittar på mig. Detta är verkligen inte likt mig men det är troligen oron inför den stundande begravningen som skaver. Bara den är över så kan vi få ett avslut och gå vidare. Missförstå mig rätt, sorgen och saknaden efter min Gudabenådade svåger kommer finnas kvar men den kommer förhoppningsvis vara lättare att hantera. Senaste nätterna har inte heller varit kul, drömmer konstigt och vaknar för att sen ha svårt att somna om. Nu ska jag iaf se till att få på mig strumpor på fötterna och komma iväg till jobbet.
Önskar er alla en bra torsdag!

1 kommentar:

  1. Finaste Du, det är klart att känslorna åker berg-och-dalbana på dig så här inför begravningen. Det är ju både något man vill (för avslut) och absolut inte vill (man vill ju inte att någon när och kär ska behöva begravas).

    Det grämer mig så att jag inte kan vara närmare och stötta men om mina tankar kunde hjälpa dig om så minsta lilla så hoppas jag du känner att jag tänker på dig/er flera gånger om dagen, varje dag.

    Imorgon ska vi gå igenom en tuff upplevelse och jag är inte säker på att jag kommer att kunna stötta dig så mycket just då genom alla tårar och all sorg, men vi får ju ändå vara tillsammans i sorgen.

    Fina Du, hoppas din dag blir bra ändå trots känslostormar och att du fick på dig något mer än strumpor för det är bra kallt ute.

    Vi ses imorgon.
    Stor, varm kram till dig!

    SvaraRadera