lördag 21 november 2009

Jodå jag överlevde övningskörningsturen, vi blev inte ens osams utan skrattade mest när bilen hoppade fram som en kängru. Nu har hon iaf kört flera gånger både med mig och KG och gör framsteg. Känns som om denna vecka sugit min kraft totalt, har inte hänt nått särskillt bara det att jag känt mig utpumpad på kvällarna och inte orkat skriva i bloggen.

Igår sydde jag en necessär och när den var klar tänkte jag städa av lite inför helgen, upptäcker då att vi inte har nått vatten. Vis av erfarenhet hur svårt det kan vara att få tag i rörmokare ringde jag direkt, och han lovade komma inom kort. KG kom hem och han väntade in rörmokaren, när de kikat på saken visade det sig att det var två proppar som gått, om det nu är hela sanningen vet vi inte, men vi har iaf vatten över helgen.

Nu sitter jag här med mitt morgonkaffe och det är total tystnad i huset, alla sover utom jag, tom Molly ligger och snarkar ;)

Tror jag ska ta och sparka igång Storebror och få några broderier gjorda, börjar närma sig jul och det känns som det är dags att sy lite vinpåsar.

De här två necessärerna sydde jag förra helgen;

Som sagt nu är det dags att få lite fart på maskinerna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar